Juletider

Vilken evig stress!
Prov prov prov prov prov prov proooooooooov och julklappar julklappar julklappar julklappar och städa städa städa städa och planera planera planera..... SUCK!
Men sen kommer vi till det bra, packa väskan och dra!

Nu är det prov varje dag, träningar varje dag och julstök varje dag, men på lördag packar jag väskan och far upp till Åre, jag kommer få en jul med snö :)
Hemfärd blir nog antingen annandag jul eller den 2 januari, får se om jag orkar åka hem imellan, beror ju på snön.. Ligger den kvar stannar jag kvar!

Sandra och Maja Stina kommer upp dagen före iaf, vi kommer ha en oförglömlig kväll på många vis skulle jag tro !
Världens snyggaste klänning skall införskaffas också, glamout på nyår är nästan ett måste.
 
God Jul
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback