Nu kommer...

det nya året med stormande steg!
Imorgon 00.00 kommer det nya året, men nya förväntningar, nya löften, nya relationer,  nya lärdomar etc..
Detta år ska inte få göra mig besviken, för de senaste året har varit sisådär, samtidigt som det varit grymt kul och lärorikt.

Jag har lärt mig att allt är inte som man tror, jag har blint trott det förut.. Det är så mycket som bara är fasader som sedan visar sig vara så mycket annat, som man absolut inte vill att det ska vara, en otrevlig överraskning alltså.
Jag har skapat så mycket nya kontakter och funnit en del nya stjärnor i mitt liv, vissa som bara var där för en stund och som man helst vill glömma...tyvärr..
Ja, jag har gjort en hel del och försökt bygga upp ett nytt liv efter hur förra vintern slutade, och jag reder mig, mer än väl!

Året som kommer, kommer antagligen bli ett av de roligaste på länge, nu kommer slutspurten med alla studentgalej och vips så står jag på trappan och sedan är det dags att dra hemifrån och göra allt jag så länge längtat efter!!

Jag välkommnar 2007 med öppna armar och ett brett leende!
/Tove Sand

Kommentarer
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback