På gott och ont?

Tja, jag vet dock inte varför du sagt som du gjort.. Men nån sorts dum förklaring måste det ju finnas..
Bara det att jag vill inte höra den och kommer inte be om att få höra den heller, för då kommer du väl men nått nytt dumt påhitt senare. Synd bara att vissa måste hävda sig genom andra!

Tröttheten tar över mitt liv just nu känns det som! Men snart är det ju ett härligt jullov fyllt med skidåkning uppe hos broder, och en nyårsafton med alla världens underbara galningar i Villa Monte Totte, och Sandra som kommer upp och ska dela denna aftons händelser med oss!

Men först kommer två slitsamma veckor fylld av kliovis med plugg, luciavaka, lucia uppträdanden, festligheter, och så någonstans i röran hade jag tänkt få möjlighet till några timmars sömn :)

Nu är det dags att slå igen och hoppa ner i en varm säng, aaaaaaaaa!

Puss och godnatt min ofunna skatt
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback