Snart..

.. så bär det av :)
Och ingen snö ligger på backen! Häromdagen kom ett litet hopp om en vit jul för sundsvall, men de flingor som kom var som bortblåsta dagen efter.. Men vet vem, mirakel har hänt förut!

Lördag förmiddag så åker jag, tack och adjö, jag vill ha snö :)
Anländer hem den 2 januari, nästa år alltså.. Konstigt att det känns att säga nästa år igen, känns som om det var nyår 05/06 alldeles nyss.. Tiden går fort och snart är skolan slut också, ca 4 månader sen är det över för vår del, årskull 1988 ska ta det stora klivet ut i arbetslivet från den trygga tillvaron i skolan. Kunde inte längta mer vill jag lova!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen:
God Jul och Gott Nytt År till er alla!

With Love
/Tove Sand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback