Waiting

Happ, då ligger man i soffan, bakis för 3 gången sen jag kom hit.. Men livet är för underbart!:P
"skidåkning" blev det igår, men det är ju inte allt för kul när det är motvind och man får staka sig på de flackaste partierna, haha! Man får alltså kämpa sig nedför..

Julafton firades iad ute i björnen med la familia, sedare på kvällen begav jag och jens oss hem till villa monte totte där det var fest! Senare begav sig hela sällskapet ned på tottebo där en mycket trevlig natt väntade. Fullt drag och vi tog oss hem på småtimmarna, lagade pasta, eftersom till vår då dumma fövånan över att MAX inte hade öppet kl 3 på julaftonsnatten, sickna idioter :P
Dagen efter bestod av bakis aktiviteter, dvs INGENTING!

Igår så blev det hockey  nere på Holiday, eftersom vår tv vägrade visa just 24, och sen vidare på Wersens där vi först käkade lite middag sen väntade festen en trappa upp.
Efter 12 drog vi oss till bygget och senare MAX och hem, där det blev ett himmla liv och det ena och det andra, så jag tog mitt täcke och gick och la mig.. haha!

Nu ligger jag och bror i soffan, väntar på att de andra ska bubbla klart nere på tott och sen bege oss ner till smygöppningen av Ylvas cafè! Och imorgon bär det av till östersund för min del, måste införskaffa allt till nyår och kolla in om man kan hitta nått schyst på mellandagsrean..

Greatings
/Tove Sand

Kommentarer
Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:52:46
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback