Dagens smäll..

Ja, dagens smäll består av en rejäl baksmälla... Fy faan!

Gårdagen bestod av mycket stress och 1000 olika saker skulle hinnas med, en blandad kompott dessutom, då blir det ännu roligare! Kan inte all måsten bara försvinna ur mitt liv, det skulle bli allt ljuvt då..

Efter all stress så kom äntligen kvällen och Maja som idag fyller 18 år skulle firas!
Jag Maja Sandra och Sofie korkar upp och när klockan slår 12 sjuder det av sång, inte allt för ljuv dock.
Efter det släpade vi ner Maja och henns karriär på krogen tog sin start på Svenssons kök och bar, Sundsvall! Efter att ha fått i oss lite mer drickbart och drivit med de flesta styr vi mot Liquid i hopp om lite mer röj. Och visst fick vi det, ett fullsmokat liquid och vi finner snabbt vår plats på jorden, baren!
Här beställs det hejvilt, ingenting får missas och vi kommer efter ett tag på att vi känner om som tjejerna i sex in the city. Självklart blir det en disskusion på en gång om vem som är vem och jag fastställer snabbt att jag måste vara Carrie!?

Efter en hel del beställningar så blir vi bjudna på efterfest av bartenderna och efter det skickar de in drinkar och shotar av alla dess slag!
Klockan lider mot två och det är stägningsdags, men vissa gäster får tydligen stanna kvar, så vi hjälper till att plocka lite sedan fortsätter vi njuta av nya smakupplevelser.
Alla vi tjejer blir hungriga, och får en dam inte sin mat så vet alla hur griniga vi blir, så vi styr stegen mot eldorado för att hämta med lite käk till efterfesten som hålls hemma hos ena bartendern.
Vi tackar gud för att eldorado finns och tar våra flottiga pizzor och går med den andre bartendern och dörrvaken till lägenheten. Öl och pizza klockan 3 på morgonen, kan det bli bättre? haha!

En del av skaran börjar bli lite sega och vissa styr stegen hem, men jag och sandra kämpar på glatt långt in på morgonen. Men jag kan säga att tequila race klockan halv 5 på morgonen är inget att rekomendera, iallafall inte dagen efter! Och äntligen, klockan 10 i morse infann jag mig äntligen i min underbara säng och somnade gott in med en av mina värsta bakfyllor... Tack för den gången tejer!

Imorgon styr stegen mot Åre, få komma bort lite och bara hänga med mina underbart härligt helt sinnessjuka grabbar!

Worlds greatest / Tove Sand

Kommentarer
Postat av: Alex Schulman

När kommer du till Sthlm Tove?
Då ska champagne sprutas och drinkar svepas! =)
Vi på Stureplan.se saknar dej../ Alex

2006-12-14 @ 00:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback