Going home..

.. to my homegirl!
Ja, är det någor jag verkligen saknat så är det Jay, shieeet girliiee!

Sitter just nu i Hälsingland,Bollnäs,Fjäle! Väldigt givande ställe (?) Men vackert är det iallafall!
Jag blev avsläppt här igår kväll av Jörgen och Ninja, eftersom att mamma är här hos gubben sin, så jag idag skulle kunna ta bilen hem med mammsen och åka hem till kära (?) Sundsvall..
Ska väl få åka snart, måste bara klä på mig och ropa på mamma att packa väskan, för nu ska vi hem! Även fast jag gärna vänt om och kört tillbaka till sthlm och stannat där, för resten av mitt liv! Nej just det, jag ska ju till NY, hmm, det får vänta till senare.

Tränade igår med Ninja, hon är instruktör, så idag har jag väldans träningsverk! Måste se till att de på ego skärper sig, efter pass ut och pass in där så har man inte ens en gnutta värk...Hmm!

Vad väntar hemma?
Förhoppningsvis en jäkla massa snö, kyla och mängdvis med gos !:)

Nu ska jag packa ihop de jag hunnit sprida på några timmar och sedan bege mig hem till lilla Sundsvall igen..

Puss och Kram, alla mina hjärtebarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback