Snälla, NEJ!

Fan också fan också fan också fan också fan också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill inte att drömmen ska gå i kras, jag vill ha dig, jag vill vara med dig, BARA DIG!
Försök, jag vet att det är svårt, men snälla älskade du, försök!  Jag vill hjälpa, så snälla låt mig få göra det...

Jag kommer ihåg den tiden jag var rädd och ville gömma mig undan allt som har med att komma någon nära, att våga släppa nån in under skinnet.. Den tiden är för mig förbi och det var någon eller några som tog mig ur det, för man klarar inte allt själv. Det går inte att vara superhjälte på heltid, man kan inte alltid vara lika hårt som sten, utan ibland måste man bara mjukna och släppa hämningarna.

Allt kan dessutom vara smärtsamt, men man kan stå ut med det för ett tag för att sedan se det goda som kommer efteråt. För efter regn... kommer solsken! Och jag att din sol ska lysa på mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback