Tvivel

Ja då var man tillbaka till det som jag nu stått ut med så länge.. Av vilken anledning hamnade jag tillbaka i dessa gamla mönster?
Du fick mig att börja tvivla igen, tvivla på att det finns nått där ute, tvivla på mig och tvivla på en av de saker jag tror mest på..
Det spelar ingen roll vad någon säger till mig nu, det spelar igen roll om ni säger att: "Fan Tove, du som fått tagit alla dessa smällar och stått ut med det mesta, vi trodde inte att det skulle bli så den här gången, du var lycklig, och du vet att vi älskar digdig och du vet att du är värd allt av det bästa"
Jag har hört det för många gånger, och jag tror inte på det, jag vill inte höra sådant, för det är inte sant, dessa saker händer inte mig. Inte just nu, inte i detta skede i livet.

Just nu längtar jag bara till tågen som ska ta mig härifrån, åter igen....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gumman, ring mig när det är jobbigt..:/ ta en promenad ikväll och prata ut om allt?
Puss och Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback