Blogg?

Den blogg jag trodde jag hade, fungerade inte riktigt som jag ville, så jag prövar ännu en gång!

Min bästis Johanna, aka Jayhanna,Ma Biatch etc, har blogg och jag vill nu se vad detta ger mig.
Jag har ju ändå valt kursen kreativt skrivande och det här med att skriva tills pennan glöder när man är riktigt arg,sårad eller bara allmänt kreativ har faktiskt alltid varit min grej. Tro det eller ej?Ja det är helt enkelt upp till dig.

Mitt namn är alltså Tove Sand, har även ett till efternamn, Bergstedt, men alla som ska skriva ned mitt namn efter jag har sagt det upprepar alltid Tove Sandberg? Nääääääää DUMASS, Sand BERGSTEDT!
Annars? Jo, jag är 18 friska år (?) lever ett rätt trist men ändå livat liv i den växande staden Sundsvall, jag menar, allt blir ju vad man gör det till!
Och utöver det? Skoooooooooola, jag längtar så tills jag står på trappan i början av juni och ser ut över folkhavet som kommit och gratulera oss för att vi genomlidit 12 hela år i skolan och klarat av det med galans. Fika är bland det bästa som finns, bara sätta sig ned med en sallad, kaffe eller vad det nu blir och disskutera vad dagen/veckan/helgen och livet erbjudit på senaste tiden, eller kanske vad du vill att det ska erbjuda inom en snar framtid! Att slösa pengar är jag världsmästare på, finns inget roligare än att köpa 4 par nya byxor, 10 tröjor, väskor och skor, de kan man aldrig få för många av!!!!(min mamma bara älskar min samling?) Skidorna är mitt livs passion, och allt vad det innebär, ååååååååååh ge mig snö nu nu nu NUUUUUUUUUUUU!
Vad mer? Ja massor, men det sparar jag till framtiden.

Nu ska jag lägga ned huvudet på mina underbara kuddar, drömma om snön skidorna min älskling Jens (bror) och någon att dela kalla höstnätter med.
Sleep tight darlings...

Föressten, hittar jag ingen att dela mina äldre dagar med har jag ett säkert äktenskap som väntar på mig vid 39 års ålder, Max har ställt upp för sin älskade vän Tove, vilken hjälte!

/Tove, Tovie, Toffsan, 2ve, Ove, Jens lillasyster, Babisis,TovaLisa .................. kärt barn har många namn!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback