Det var en gång...

då jag verkligen älskade livet och alla dess tillbehör.. Men vet ni, sånt kommer alltid igen!

Sitter hemma i alex lägenhet, hänger med my best pal hanna och bara känner hur det svämmar över i huvudet!
Alex åker by the eay bort imrogn,1 vecka utan min lilla älskling.. hur skall detta gå? Jo just det, jag kommer ju vara i lilla huvudstaden sthlm största delen av tiden så det är nog lungt :)

Jahaaaaaa, modellade idag då, sjukt trött nu.. Coolt hår fick jag iaf, och snygga röda läppar ;) Grrrr, du skulle varit där Johanna, I know you would have liked it!

Nää, jag är för uncool för att skriva just nu, ser knappt fram till skärmen, så trött är jag! Och trött för mig är = ännu sämmre syn! vilket offer....

Sleep tight kids....

Choose me, pick me, love ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback