Jag ska bli vuxen, på riktigt

YES! I morse satt jag teoriprovet, endast 4 fel av 65, nu är jag stolt över mig själv!:D

Dagen för övrigt har inte så mycket att erbjuda.. Ska boka uppkörningen dock, är redan nervös även fast jag inte har en aning om när den blir, nerd, ye thats me!

Träning träning träning är väl vad denna vecka ska bestå av, även att jag ska agera modell på onsdag åt vår nya second hand butik, kul med fler tillskott till vår lilla stad.
Och så ska jag äntligen få min dator lagad med, håller på att avlida pga musikbrist!!! (och jag överdriver inte)

Nä, sitter på naturlektionen nu, det är riktigt trist, men antar att jag borde hänga med nu så jag inte får underkänt på provet, det vore ju himmla trist! " Vattenmolekyl, bla bla bla bla bla bla  blaaaaaaaaaaa"

Puss och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback