Jay och jag

Ja, vi försöker då alltid med de mest underliga sakerna.
Nu sitter jag här i hennes obäddade men ack så tilltalande säng, skriver skit här och lyssnar på en fet remix av S n dubbel o k`s "längst fram i taxin" . Kan livet bli bättre? Oj, nu stoppar hon den största toblerone bit jag sett in i min mun, det smakar bra!
Nä, nu börjar jag gå över gränsen från cool till konstig.

Vad väntar? Jo en vild,blöt,hård kväll på köttmarknaden (krogen)!
Vi ska hem nu, Johanna ska nörda i min soffan medan jag tar en välbehövlig dusch, jag är såååå trött!
Sen bör man göra sig i ordning så man kan börja hinka (?) Var det inte ikväll jag skulle vara lung och fin... hmm!

Raymaaan dyker väl upp snarast också, ooops, måste nog skýnda mig hem så han slipper stå på min trapp och huttra.. Poorguy!

Fan, mitt huvud hänger inte med, jag är för trött... Men kvällen ska bli ung och visst, vi blir alltid dum! Eller jag menar att den ska bli sen, för då blir man så.... klen? Hö hö hö..!

Nu måste vi springa till bussen, fan, den går ju om 10 min! BRA PLANERING AV OSS!

Puss och kram mina hjärtebarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback