My god!

Sitter i Jörgens nya lägenhet i Sthlm, riktigt snygg!
Melika ligger i min säng (den underbart sköna soffan) och frågar konstant vad jag skriver och vem jag pratar med, samtidigt som hon ligger och sjunger Amy Dimonds "whats in it for me" och kapar de som sjunger på singalong, för hon är ju så mycket bättre på att sjunga!!!!

Gårdagen var en dag på stan med morbror och Melika, köpte min balklänning till studentbalen.. Så himla fin, och så det största pluset är att ingen kommer se ut som mig, alls!!:)
Sedan middag och hem för att görs sig i ordning för kvällens bravader. Kate kom och vi gjode oss iordning, hyffsad tid det tog! Sen bar det av till skärmarbrink på förfest hos nån fd sundsvallsbo..
In till stan, sthlm bar och kök hägrade, sedan patricia tills vi verkligen inte pallade av med! Tog t banan hem och höll på att somna, men springturen hem gjorde oss lite piggare, iaf för en lite stund ;)

Dagen började med degning hemma i Ninjas villa, sedan stan och välbehövligt fika, i 3 timmar!

Nu har vi precis varit och käkat middag, Jag Ninja Jörgen och Melika. Vi rullade ut därifrån, men mumma var det!:)

För övrigt så kittlar det i magen och du får mig nästan att dö av längtan!!!!!!!!!! 

Love ya`ll
/Batwoman 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback