Söndagar

Att vakna upp en trist söndag efter en kväll ute brukar oftast vara otroligt ångestladdat och humöret brukar vara sådär.. Men faktiskt, så var det en fröjd att vakna upp i morse, tänk så mycket ett snyggt ansikte kan göra för världen, för mig.
Även fast jag varit dödligt trött hela dagen, att jag faktiskt tog mig ut på höststädningen i området och krattade ihop en del högar med löv, tog mig in och totalt dog i soffan för orken finns inte kvar idag, så har jag som haft det där leendet på läpparna ändå... Och tro mig, det är inte lätt att få dit det!
Och att jag nu, äntligen, sitter och lyssnar på Lasse, "Jag är hos dig igen", utan att det skär i mig! Vad har du gjort med mig?!

Ja, söndagar i all ära, men idag känner jag att jag klarar av det.. Även fast jag har körkorts boken som ligger och väntar på mig där hemma.. Imorgon är det prov, och jag ska banne mig kirra det den här gången! Den här gången ska det inte vara ett ynka fjutigt litet poäng som gör att det skiter sig.  Efter imrogon är det också ca 2 skoldagar som återstår för mig innan det är loooooooooooov, detta härliga efterlängtade lov! Stockholm,familjen, vännerna här kommer jag med hösten och ett härligt humör! Min ängel Melica ska jag busa med i hela 4 dagar! Stockholm fredag-tisdag alltså :) Sen hem och njuta av lov lov lov lov, och kanske ................. Ja, ni fattar!

Nää, nu ska jag och padre wooka!

With love / Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback