Home sweet home?

Ja hemma är man iallafall men om det är så sweet vet jag inte..
Har haft det sjukt bra och det känns som om jag är och varit helt avskärmad från vår lilla stad Sundsvall, men det gör inte mig något..

Första dagarna slappade jag endast, införskaffade lite nya grejer, myste med babyn och liknande. Sen har jag jobbat sen onsdagen, fast inte igår och idag var jag bara inne och gjorde några små kollar på olika saker och kollade på att Ninja uppfattat mina små medelanden på olika leveranser och så! Tog en snabb tur med Ali på stan med för han skulle hinna köpa lite innan vi skulle åka hem, och sedan fortsatte jag min egna lilla runda när han for tillbaka till jobbet.. Och åkte sen för att hämta Melika på fritids!

Inhandlat lite saker till en ny fräsh garderob, en början iaf, bestående av:
- Nya jeans, stuprör, mörka med hög midja
- Mbym klänning, svart och vit rutig
- Vit bomullsklänning med fickor från Zara
- Underbar vit och grå/blå klänning från Zara
- Rosa tygskor
- Grå kofta
- Halsband "all in love is fair" från Bjorg
- Vitt a-format linne med knappar från French Connection
Ja jag tror det var det !

Men nu väntar sängen, vart trött nu känner jag och mina ansträngningar till skolarebete nu var inte så lyckade så jag lägger ned för dagen!

Godnatt dear darlings

All in love is fair
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback