Låååångfredag

Kan inte denna långfredag gå snabbt och smärtfritt förbi, för nu håller jag på att längta ihjäl mig efter min baby....

Dagen har börjats med en lång sovmorgon, nästan så att jag får dåligt samvete över att sova bort hela dagen, haha! Och nu ska jag väl masa mig ned på stan en sväng för att sen bege mig till dagliga passet på Ego med Kejtan, sen kanske det blir en liten solning för att hålla den nyblivna smygbrännan vid liv och efter det ska jag upp till Papi på påskmiddag.. Måste hinna packa, tvätta och städa mitt rum med, hmm, får se hur lösningen på detta blir!

Imorogn 10.00 går bussen och jag möter ett förhoppningsvis soligt och mycket varm stockholm! Måste jaga lägenhet nu i några dagar med.. Och ett extrajobb, om inte Jens har ordnat det på Berns..
Allt löser sig om inte på det ena så på det andra viset, det vet jag med säkerhet!

Nä, slänga i en tvättmaskin nu och sen ut i solen!

Glad Påsk
/Tove Sand

If it makes you happy, it can't be that bad
If it makes you happy, then why the hell are you so sad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback