Måndag

Helgen blev inte riktigt som planerad..
Hanna och jag softade i fredags med film och det blev en tidig kväll men en långnatts sömn!
Lördagen startades med en promenad, sen staden, besök hos farmor och farfar och sedan åkte jag hem och blev upphämtad av Hanna. Vi åkte hem till henne lagade mat och fixade oss inför kvällens bravader! Livat blev det och klockan blev mycket innan vi stapplade ned mot Svenssons kök och bar, Sundsvall..
Där bjöds det på mycket dans och skratt när vi kom inklivandes, var styrdans av alla dess slag med Olof och Johan mfl, riktigt roligt hade vi! Och om det var beroende på att det verkligen var roligt eller om det berode på mängden alkohol vet jag ej, haha..
Efter det var det max och efterfest hos Alex, där jag tappert kämpade på tills ca 5 innan jag tog mig i kragen och gick hem eftersom det väntade en morgondag, en tidig sådan..

Vaknade 08.15 av att telefonen ringer, Sandra skulle ringa och väcka mig eftersom jag lovat att följa med henne till Sthlm över dagen.. Alltid trevligt med lite spontantripper sådär!
Så jag masade mig ur sängen och in i duschen, drog på mig myskläderna och ut i bilen där hon och Ronny glatt väntade. Väl nere så käkade vi, handlade lite och glassade i solen och begav oss hem igen vid 19 tiden.. Riktigt trevlig liten tripp!

Idag vakande jag en aning trött vid 10 tiden, men hade ett sånt otroligt träningssug så det bar av bort på Ego där jag först solade och sedan tog mig ett pass i gymmet..
Skolan bestod idag av en lektion, 13.10 till ca 14.30 och sedan har jag varit nere på stan och surrat strunt med Kim, drömt mig bort i provrummen och köpt håfärg, för idag ska jag bli ljusbrun!!!! Så Kate kommer snart och då sätts det igågn, ska bli kul att se vad det resulterar i..

2 dagar sen är min baby hemma igen med!!:)

Babylove
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback