Songbird

all of those years we've spent together
well they're a part of my life forever
i will hold the joy with pain
and the truth is
i miss you my friend


Eva Cassidys album Songbird är en räddare i nöden ibland!
Sömnlös natt med huvudvärk, som att ha något som hela tiden tar tag och drar... Så nu är jag hyffsat trött och sliten men tog dagen hemma till att röja undan lite uppgifter som ligger och skräpar så jag har dem ur världen.
Skulle egentligen haft prov idag, men det får jag ta imrogn eftersom jag känner att formen är sådär.

Sitter just nu uppe hos pappa eftersom min dator hemma håller på att reparereas, den skulle vara klar ikväll igen, och ska snart bege mig ned till mami, byta om och sedan ta mig bort på ego för att träna lite.
Känns som om denna dag kommer gå i tråkhetens tecken, träning nu, plugg plugg och återigen plugg, men sen kommer kvällen och Grey's! Men största delev av dagen består av ett enda stort MÅSTE!

Mornings in april
Sharing the secrets
We'd walk until the morning was gone
We were like children, Laughing for hours
The joy you gave me, Lives on and on
'Cause I know you by heart

I still hear your voice
On warm summer nights
Whispering like the wind
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback