Torsdag

Feber.. lyckat!
Pluggade ju igår för att jag skulle kunna få ekonomiprovet gjort idag, men icke, yrsel när jag klev ur sängen och en dos feber, precis vad jag behöver just nu! Men äh, säkert över tills imrogn..

Så dagen? Ska väl få undan lite mer uppgifter som bara ligger och väntar på att bli gjorda, hänga med babyn som blir hemma en vecka för att han blivit sjukskriven, så synd haha, och så ska jag väl ta mig nån form av träning med, även fast jag är lite krasslig.

Imrogn är det fredag och det är lika med helg, ska bli huuur skönt som helst, inte för att jag gjort så mycket den här veckan eftersom jag varit sjuk nu 2 dagar, eller kommer ha varit, men ändå, alltid skönt med helg! Och helg betyder ju fest! 50 dagars imorgon men den tror jag faktiskt att jag skippar? Men lördagen är given, pumpkin och jag ska pimpla vin och blarra som vanligt för att sedan bege oss ned till alla andra i dimman, tjohej!


Det blir inget annat än vad man gör det till
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback