Valborg

Jag stängde aldrig nånsin några dörrar
Jag bara gick ut
Och du fråga och jag svara
"Det är klart att jag saknar en dag som förut"

Man saknar inte sånt som man har....


Sömnlöst nu de senaste dygnen.. Börjar kännas att man blir sliten.

Nu står jag inför städning, av hela lägenheten och sen ska jag ta mig bort på ego för att ta ett rejält träningspass förhoppningsvis med Sandra! Sedan ska vi göra oss redo och åka ut till berga och grilla, sedan får vi se var kvällen tar oss. Nyktert ska det vara iaf, ett bra tag framöver, sen om sandra inte kommer kunna hålla sig är ju en annan femma, haha!

Nä, ska väl ta tag i diskmaskinen, dammtrasan, damsugaren, och klädhögarna inne på mitt rum nu så jag får gå sen..

Ta mig lite längre
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback