Blod, Svett och Tårar

Man ska aldrig klaga på sol och värme, men stockholm är för varmt just nu! Finns ingen som helst luft och jag har inget huvud kvar känns det som efter en hel dag instängd i butiken.. Och ett sår har jag lyckats skaffa mig, så det blöder och blöder.. AAAAAAAH, jag vill bara ha något jävligt kallt och min säng just nu!

Sandra åkte hem idag efter att ha spenderat 4 dagar med mig.. Men jag hoppas hon kommer tillbaka snart och flyttar in i min lägenhet med mig tills jag åker, för hon kanske ska ta över både min lägenhet och mitt jobb!

Igår var vi barnvakt åt Melika.. Så vi åkte ut till Victor Balks efter jobbet och så fick vi grillat innan Ninja tog tåget till Köpenhamn och sedan färgade vi mitt hår möööööörkt och kollade på Music and Lyrics.. Sedan somnade vi gott till Kalle och choklad fabriken.. I tisdags tog jag med Sandra ut till Saltis och Holmen där vi blev bjuden på middag av Jens ute på resturangen:)

Nej, nu är det alldeles för svettigt och varmt, och jag är alldeles för trött så jag ska väl ta mig förbi 7 eleven och köpa nått sjukt kallt och sedan bege mig hem för att bädda end mig själv i min underbara stora säng och kolla på Music and Lyrics igen och sedan förtsätta med Sex in the city avsnitten tills jag somnar gott... och förhoppningsvis vaknar jag upp pigg och glad imorgon så jag orkar jobba i denna bastu..

find my way back into love
/Tove Sand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback