Måndag

Då var det måndag igen, dvs ny vecka och nya arbetsdagar..
Är fortfarande lite febrig och yr, men jobbade som tur var bara 4 timmar idag, så nu har jag precis slutat och ska bege mig hem till sängen och lägga mig.

I veckan kommer Pauline och Hanna flyttar ned i helgen eller efter helgen, nu börjar allt falla på sin plats :) Saknar ju henne var dag, alldeles för mycket, vilket resulterar i att vi använder våra gratis sms till fullo och pratar i telefon minst 2 gånger om dagen, haha, SEPARATIONSÅNGEST! Får ju iaf spendera lite mer än 1 månad med henne innan jag beger mig till Norge för att slita.. Kommer dock inte träffa henne på länge sen efter det, sålänge hon inte kommer hem över jul och nyår från den inplaerade spanien vistelsen, annars blir det mer än ett halvår :/

Mycket som händer den här veckan, de kommer, sen ska vi på coctail bjudning i HunkyDorys showroom, på fredag är det middag och på lördag är det Voice konsär i kungsträdgården, Snook kommer att vara där!!!

Nä, nu ska jag köpa en morotsmuffin och bege mig hem till ljuvliga sesong 6 av sex in the city!

At the touch of love everyone becomes a poet
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback