Oh, Hooome

Finally, I`m going home to my beloveds!

Senaste veckan har varit mycket bra! Helgen som var så gjorde jag i stort sett inget annat än sov, förutom när jag var på jobbet då.. Vet inte riktigt om det är för allt jobb eller om det är den rasslande halsen som gör mig till en levande zombie, men det går väl över snart. Kanske i januari då semestern kommer, kanske..
Hanna flyttade ned i söndags och jag är lycklig!!! Anna dök in i min lägenhet klockan halv 9 i måndags morse och gjorde mig besök tills halv 4 inatt då hon begav sig mot Barcelona, FUSK! Lite lätt skrämd av en bok hon läst springer hon ut i mörkret utanför mitt hus och kastar sig in i taxin, haha! Nu är hon framme och jag är säker på att det blir jätte bra. Hon är tillbaka om en vecka hemma hos mig!

Imorogn kväll kl 21 tar jag en väska och åker till Sundsvall, Jommsan fyller hela 18 år och det ska ställas till med storfest! Så då passar det ju utmärkt. Ska bli helt underbart att få komma hem till mamma och få maten lagad och bli ompysslad, för trots att jag varit hemma nån sväng i sommar så har inte hon varit hemma och tagit hand om mig, haha! Så i helgen ska jag förena nytta med nöje, dvs söka jobb via manpower, ringa till massa norrmän, träffa en norrman, fixa pass och kolla lite försäkringar till USA (drull försäkring till mig tack!), festa som aldrig förr och träffa alla mina underbara underbara!

Tills dess så består den här dagen av jobb till stägning sen mys och träning med Pumpkin, jobb imorgon och sen en jobbig buss resa hem till la Sundsvall 21.00-02.30, SUUUUCK! Men vadå, allt för er mina kära.

Never knew I could feel like this, like I never seen the sky before..
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback