Onsdag

Jobbat verkligen hela dagen, så jag är så trött just nu och tänkte skita i dagens träning och bara gå på ICA, handla mat och hem och lägga mig på sofflocket!!
Skulle egentligen ha börjat klockan 3 idag och jobbat till stägning, men inte då, fick öppna och stänga.. Vilket gjorde mig väldigt arg eftersom att solen bestämmde sig för att just idag skina utav bara helvete... SUCK!!!! Och eftersom jag var så less bestämmde jag mig att jag fick tröst handla lite, så nya leveranser dök in i butiken och en del fick hamna i min garderob..:)

Biljetterna till USA är iaf bokade nu och jag tror det blir den 6 januari så landar vi i San Fransisco för att ta buss eller liknande till Lake Tahoe! Hem till Sverige anländer vi igen den 9 april och då beger jag mig straight up to Åre för att avnjuta den sista månaden av säsongen. Lovely!

Nä, nu ska jag ta mina nya tjocktröjor, klänning, linne osv och bege mig hem till en massa avsnitt Sex in the city som bara väntar!

Storstadsidyll...
/Tove Sand

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du?=)

2007-08-02 @ 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback