TORSDAG 23/8

Idag fyller lilla loppan 18 hela år, Grattis älskling!

Stockholm har varit varmt och fuktigt idag,så att gå på stan var inget att hänga i gran.. Men jag Hanna och Sara fikade efter Sara anlänt från Sundsvall och tog sedan en runda. Jag avek starx före tre eftersom att jag började jobba då.. och nu sitter jag här på kontoret och käkar nudlar i väntan på att bussen till kära lilla sundsvall!

Imorgon är det stor fest för 18 års barnet och jag bara längtar tills jag får träffa alla mina underbara ungar!!ÅÅÅÅÅHHHH!

Anländr gör jag 02.35 inatt, känns rätt kämpigt men kan vara skönt att sova lite på bussen men skön musik i öronen. Och destå skönare blir det att landa hemma i sin egen säng!!

Nä, nu längtar jag efter hösten och alla färgade löven, en varm kopp te och alla mina halsdukar och mössor. Hösten ska iofs spenderas på ny plats, Trondheim, men det är säkert minst lika fint där som här..
Jag lägtar tills ditresan då jag får svänga förbi åre och hälsa på Jens och Elin men den nya hunden, Ozzy! Vincent dog ju här för 2-3 veckor senda, tyvärr..  Men den här är säkert lika underbar som vår älskade lilla Vincent!
Åh, nu måste verkligen dagarna gå snabbare så jag får komma fam till mitt mål, USA, nu är det bara 4 månaer kvar!:)

Nä, nu ska jag byta om till myskläder gå och köpa en tidning och sedan bege mig bort mot centralen..

Han var någon som gick bredvid när jag gick gatan fram
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback