Vi, i enstaka ord

Vad betyder det att drömma om något gammalt och avlagt?
Även fast det alltid kommer att finnas med och inom mig så känns det avlägset och konstigt att du dyker upp i mitt huvud om natten..
Jag måste nog skaffa mig en sån där drömtydarbok, om man nu ska tro på sånt hokus pokus?
Tills jag gjort det så bestämmde jag mig för att skriva ned en del av oss i ord och se om det ger mig någon logisk förklaring eller förknippar med något i nuet.

KÄNSLOR, pussar, tårar, bråk, försoning, mys, film, fest, godis, träning, OC, skidor, Åre, Stockholm, Öregrund, Prins, Prinsessa, Baby, Retas, Sex, Underbart, IKEA, Skratt, McDonalds, Kort, Coffee House, Kortspel, Alnö, Vespa, Familjen, Buss, Presenter, Höst, Micro pizza, Längtan, SMS, Shopping, Hålla hand, Bio, Musik, Kvällsfika, Te, Fyllesnack....Kärlek av renaste slag


Nu ska jag hem och kurera mig, har varit sjuk i 3 dagar nu och går på treo för att jag ska ens orka hålla mig uppe.. Febern gör att jag inte kan sova och att jag omvartannat svettas och fryser.. SKa kila förbi videobutiken först och hyra den gamla godingen Cayote Ugly och sen bege mig hemmåt, och bara krypa ned under täcket och inte kliva upp förrän på måndag morgon då det är dags för jobb igen..

Worlds greatest
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback