Äntligen

Sista pusselbiten föll på plats och nu kan jag bara andas ut. För nu förstår jag verkligen!

Sundsvall återigen. Ingen panik över att vara här, bara lugn just nu. Knepigt hur allt bara kan bli, hur allt faller på sin plats. Eller plats och plats, man vet ju ej hur länge det förblir, men man vet ju iaf för nu. Och det räcker faktiskt, för mig räcker det gott och väl.

Vart en aning fattigare under de två dagar jag var borta, men äh, ibland måste man unna sig även fast jag har ett mål att spara till! Dock vart jag rikare på kärlek, känner mig på något oslustigt sätt ganska hel. Jag vet inte hur jag ska förklara, vet inte hur jag ska trycka ned mig själv i ord just nu. Det ända jag kan säga är att jag mår bra! I`m all good.


Natten blev tidigt morgon, jag och Max hade viktigare saker för oss än att sova! Ibland behövs det pratas och skrattas lite, rejält också. I`ll walk through life with you love..

Everythings gonna be allright dear dear you
I`ll be your friend through it all..

/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback