Feels like home

Sitter på Viktor Balcks väg nu och bara njuter av att vara med extrafamiljen!
Melika ligger dock i 40 graders feber och gör inte mycket väsen av sig..

När jag vaknade och klev av tåget i förmiddags var det som om ingenting hänt, allt kändes som igår och som om jag inte varit härifrån. Så skönt att vara tillbaka en sväng!
Kul att komma till butiken och överasska Rebecca som inte hade en susning om att jag skulle komma ned, och skönt att bara slå sig ned och fika lite och tänka tillbaka på minnen..

Imorogn är det upp tidigt återigen för att åka bort till Ambassaden och skaffa mig visumet som gör att jag får stanna de extra 10 dagarna som de inte tillåter utan turistvisum, sickna idioter! Och vi ska inte tala om alla papper och dokument och skit som man måste ha med, JISSES!

Nä, nu ska jag gå och mysa i soffan med de andra sedan ta en promenad till morfars grav..

You belong..
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback