High on life

Fnitter, på världskallsnivå! Om det nu finns en sån nivå inom fnitter?
Klart det gör!

Jag Hanna och Anna sitter hemma i hannas lilla lya och fnittrar och fnittrar och kollar på gamla kort, ler åt minnen från sommaren, blir påminda om sådant vi glömt och bara njuter av det som varit och det som ska komma... Från att vara trött och slitna efter gårdagen på Stadshuset till att bli peppade för en kväll med dans. Men verkar inte som om det blir någon dans, plånboken och morgondagen tillåter inte riktigt. Vi sparar det till de allra sista dagarna Sverige kommer, då blir det en "American evening" och en lycka som ingen annan någonsin skådat!

Och jag är förälskad! ..... i en film
Stomp the yard, M-m-mmmmmmmmmm!

Åh, lyckan sjunger i mig! Allt är bara som det ska, iaf som det ska vara just nu. Så mycket framför mig och allt kommer komma min väg, det bara känns så. Sen vad som är min väg, det återstå till att se.

Nu ska vi ta en svängom, skratta lite mer åt vad som ska bli några av våra nya vanor eller vad man ska kalla det
psssssssst, BOOM!
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback