My way?

I did it my way, right?

Maaaaaaaaaah, trött trött trött trööööttt! Varit en lång dag som började 07.15 imorse. Nu tänkte jag avsluta den efter allt krånglande med visum papperna! Imorgon vankas slit igen, och 4 dagar framåt, sedan bär det av till Stockholm, sedan 2 dagar jobb och sedan Åre. Snacka om att man flänger överallt just nu, men snart, snart snart har jag min fasta punkt för åtminstonde lite mer än 3 månader. Och det ska bli hur underbart som helst!

Jag har bestämmt mig för något, och det är att inte bestämma nått alls inför anländandet hem till Sverige den 9 april 2008. Förutom att jag ska iväg och kolla på en Rottweiler valp som ska heta Vinceton! Förutom det ska jag inte ha något bestämmt, utan alla dörrar ska stå öppna och jag tänker göra precis det som faller endast MIG in.

It´s a day to remember
/Tove Sand

Vincent och Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback