Nöjd men ändå stulen

Jag försökte, men kunde verkligen inte, och då menar jag inte ens lite! Jag är stulen, helt enkelt tagen.

Hade en lyckad kväll igår, klev av på jobbet vid 20.15, åkte hem till mami och käkade med henne och kollade Idol, åkte vidare till Lotta och hämtade henne och Sussie och gjorde sedan en spontanutgång ned på stadshuset, kunde inte låta bli att se Adam Tenstas spelning och att sitta hemma och vänta in morgondagens tidiga början kändes inte lockande. Kvällen förblev nykter, men glad, några kära återseenden och mycket snack om det som komma skall.

Imorse var det upp tidigt och härligt, dock en smärre försovning och blev ca halvtimman sen till jobbet. Klev av vid 18 och nu är det väl raka spåret in i duschen, sen ska jag hämta Dennis, sen hem och göra mig klar (?) och sedan blir det nog en sväng ut för att vara lite social innan sängen kallar och det snart är dags att kliva upp och jobba igen!

Unbreakable, like nothing could go wrong
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback