Ordagrant

Var många prickar som sattes över i:en igår, lyckliga prickar!

Morgonen som inte skulle bli allt för tidig blev väldigt tidig, och dagen på jobbet var som tusen år i helvetet.. om jag får gissa hur de e där alltså.
Men lätt värt allt, för igår var vi kung över allt, i vår egna lilla värld åtminstonde.
Och yes, jag gjorde det, äntligen! I came, I saw, I conquerd

Hanna är tillbaka i landet och imorgon ser jag hennes underbara leende möta mitt!!!! Jag blir tokig, det har varit så tomt utan henne, och nu har vi fram till den 5e på oss. Hon kommer vara min siamesiska tvilling tills dess.
Och nu e de bara 14 dagar kvar också, 14 ynka dagar sen säger jag solong fuckers, I`ll be back when I`m back! med ett stort leende och en utstrålning som ingen annan förut sett.
Kära lycka, du borde hälsa på allt oftare, men jag antar att det kommer nu, det är fan så dags för min tid!

Kommer ihåg den här tiden förra året, då gick jag in med ett lugn, mötte saker som de kom och tycker inte att jag hade bråttom, men allt blev som det blev, året som har passerat har varit på både gott och ont. Och jag kommer ihåg att jag skrev att det här året skulle lära mig nya saker, det skulle ge mig nya kontakter och allt skulle bli än mer annorlunda än det var innan. Och allt blev så, dock ville jag inte ha dessa små överraskningar som jag stött på på vägen, iaf inte de som kommit hand i hand med dåliga nyheter, men hey, det som inte dödar...stärker, och det är så sant som det är sagt. Men jag har lärt mig så sjukt mycket om mig själv detta år, har stärkt gamla band som varit slitna men är nu starkare än någonsin skulle jag tro. Jag har tappat några på vägen och fått några nya. Jag har flyttat hemifrån, tagit mitt kliv ut från mammas trygga famn, och jag trivs. Jag har helt enkelt gjort mycket, och jag har fått tusen åter.

Inget this years love nu inte
/Tove Sand
image128


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback