Strålande jul?

Julafton, årets tråkigaste och lugnaste dag. Eller tråkig och tråkig, men jag är ju en rastlös typ så jag hoppar inte av glädje, men det är ju lite mys samtidigt med.

Gårdagskvällen betod av världens bästa måbra film , The Holiday, och en trång natt i soffan eftersom min lilla ängel absolut skulle krypa upp bredvid. Hon vaknade dessutom första gången starx efter 5 i morse, spänd av förväntan men jag hade den turen att hon faktiskt somnade om, iaf till strax efter 8.
Dagen har bestått av promenader, väntan, bus med Melika och lite runtfarande. Träffat Hanna en sväng med, och det känns underbart att vi är här tillsammans nu innan de bär av.. Nu är det bara 13 dagar kvar, den 5 januari klockan 07.50 avgår planet från Arlanda!! Bara jag och Anna som kommer att vara där först, Frida kommer ca veckan efter och killarna har jaf faktiskt ingen koll på när de anländer.

Nu ska jag nog ta mig en promenad med Sussie och sedan blir det ett varmt bad och efter det mysa in sig i soffan och slå på Shrek 3..
Imorgon vankas tillfixning och en förhoppningsvis underbart rolig kväll på stadshuset! Jag och Pumpkin, hela natten lång!

I wonder what next christmas will be all about
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback