Var det bättre förr?

Det är nog en fråga som många ställer sig lite då och då, om det var bättre förr?
Eller känns det bara så eftersom att man som litet barn och tonåring var så otroligt ovetande och naiv?
För jag menar, problemen fanns ju ändå där men man valde ju bara att se förbi dem. Jag fick mig bara en såndan här tankeställning igår när jag satt hemma hos Hanna och kollade igenom gamla bildmappar från högstadiet, och jag måste säga, det är underbart att kolla tillbaka minnas och skratta lite. Som att le inombords!

Gårdagskvällen bestod också av ett enda stort leende och en klassisk vurpa! Inte helt fel heller att hitta pappa i baren som bjuder på drinkar, haha!
-Vad ska du ha pappa?
- Jak scchhka ha geein å tånic
Underhållande!
Dagen som varit i dag har jag spenderat med kära lilla mamma, dessamma blir det imorgn när julbak vankas!

Nä, pappa ropar, maten kallar och sedan lite ompyssling och en kommande förfest. Men ikväll blir det bilen för min del, ni vet, det får inte blir för kul varenda dag!

Kramar
/Tove Sand


Kommentarer
Postat av: dessan

snart åker du:D men föst ska jag och och umgås med dej =) duu, andra bilden från vänster på din header, vet du vem som tagit den? Ser ut som em av Christoffers(pappan i huset här) bilder :D COOLT! Miss u!

Postat av: Tove

Ja, snar snart snart åker jag, 20 fjuttiga dagar kvar nu!!!:) Ja,först ska du komma hem en sväng och vi ska spendera tid!!!! Ja det e Jens kompis Alexander som tagit den, det är t o m jens som åker ;) Miss you too..

2007-12-16 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback