With me

Tear me apart, love me lifetime, spread my wings, take it all away, hide me in a dark corner, put me where the world can se.. I`m just so fucking torn.

Härliga underbara Sundsvall (?!) Ta mig lååångt bort, nu, helst med en gång. Ge mig alla de jag behöver, alla de jag vill ha vid min sida. Vad skulle jag tillbaka hit och göra från första början? Saknade jag verkligen det så mycket? Svar: NEJ!
Jag ville ha något annat och jag vill fortfarande ha något annat. Jag står lika stadigt på jorden som jag gjorde under sommaren, för jag vill... och jag tänker. Och som han sa, "du lär dig åka skridskor du med", men jag trodde redan att jag kunde?

Äh, med båda fötterna på jorden går allt, men en vilja av stål klarar man allt. Det gäller bara att verkligen vilja, innerst inne också. Inte bara säga att man inte vill eller vill..
Jag har mina stunder nu, och jag har mitt, och jag har något att verkligen se ifram emot.. Dagarna går på.
Snart kommer Pumpkin hem också, Maja-Stina med och alla killarna i Oslo med, då blir livet här sig likt för en stund. Sen drar alla, inklusive jag!

Just nu, bara jag och Alicia Keys plus en längtan så stor
/Tove Sand

Kommentarer
Postat av: Hanna

Babee! inte nu i helgen men nästa helg så drar vi upp till åre igen tycker jag!!:):):) Men denna gång med tåg. hehe.
Hörs ikväll! Kram på deh!

2007-12-05 @ 13:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback