Addiction

Why everything that’s supposed to bad make me feel so good
Everything they told me not to is exactly what I would
Man I tried to stop, man I tried the best I could
But… You make me smile



Dagens: Kanye West - Addiction och Hey mama

Sitter på kursen kreativt skrivande, har varit i skolan hela dagen från halv 10 och slutar nu om ca en halvtimma..
Imorse drog jag igång Kanye hemma och märkte att jag verkligen saknat det... Efter sommaren satte den musiken sina spår i mig och "Hey Mama" är nog fortfarande lite jobbig! Men ack så bra.
Börjar bli riktigt sömning nu och att få gå hem och lägga sig på soffan ska bli underbart! Sedan ska jag läsa in om judendomen eftersom det är religionsprov imrogn och så ska jag upp till papi och gratta till 49 år! Grattis pappsen, snart är du gubbe! haha..

Så min kväll är väl inte sådär jätte spännande vill jag medge, känns som om pluggandet kommer att ta sin tid, och Ulf, vår religionslärare, är inte den man vill göra dåliga resultat för!

Nä, kanske ska skriva lite på min lilla novell och sedan slå ihop och kila hem till soffan...

Talk to me
/Tove Sand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback