Anja Persson

Kom hem från Åre för ca en timma sen! Var sjukt kul att se störtloppet idag, Anja kom in på slutet och gjorde ruskigt bra ifrån sig och plockade en säker seger, underbart!

Igår kom vi upp runt halv 6, donade med lite grejjer, fikade nere lite på Ylva's "Lok och latte" och sedan var det puckel tävlingar! Grymt det där, om man ändå kunde :) Tyvärr så glömde jag kameran, det var ju synd annars hade man nog haft ett antal bra bilder...
Efter det så käkade vi lite middag med Hasse och Karin och sedan begav sig jag och pappa hem för att sova.. Blev inget partaj, men det var väl lika bra det så jag inte hade varit som ett lik i morse!

Vaknade 07.15 imorse av att pappas alarm gick igång, rätt segstartad vid den tiden. Men jag fick på mig skidgrejerna och så åkte vi och hämtade Jens och ner på bageriet för frukost.. Sedan så gjorde jag och pappa en del åk, var sjukt fint uppe på skutan! Och sedan åkte jag ned för att se damernas störtlopp nere vid mål med Jens, ist för som på herrarnas stå i backen och bara se en liten del av åken.

Efter det mötte vi upp pappa och gick in å byn för jag skulle ha mig ett nytt skidställ, blev ett vitt, jätte praktiskt Tove!?
Sedan middag på Broken och så bar det av hem igen. Alltid lika kul att åka hem?

In the day
In the night
Say it right
Say it all
You either got it
Or you don't
You either stand
Or you fall
When your will
Is broken
When it slips
From your hand
When there's no
Time for joking
There's a hole
In my plan


/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback