Bal!

Ibland är det läskigt hur någon bara passar in..

Igår var det alltså bal, alltid trevlig tillställning och jag tackar då inte nej till att få klä upp mig en aning extra:)
Förtjohej hemma hos Sofie med en hel del människor, och jag maja och sandra var inte sena med att se till att festen skulle ta fart redan i tidigt skede.. Sandra tog i lite väl tillomed, det var lite för mycket sting i första drinkarna! haha..

Vi for ned på stadshuset och det var en hel del mingel innan vi kom in i salen för att sätta oss ned och äta middag.. Den är som vanligt lite väl utdragen! Men vi kämpade oss igenom den och sedan bestämmde jag och Sandra oss för att nu skulle det bli lite fart, så vi gjorde ett antal besök inne på damernas för att smygdricka lite av vårat medtagna. Därefter var det dans dans dans dans, och på valsen så var jag och Olof lätt det par som trampade mest på varandras och andras fötter, haha..

Framåt 1 blev vi lite uttråkade och drog oss ned på coppers där ett visst antal för många shots slank ned och det blev hemgång för min del.
Som tur var hittade Ida mig och hjälpte mig in i en taxi och hem. Där somnade vi nog på 2 röda och imorse hade jag helst inte vaknat upp alls, bakfyllan var som en fet käftsmäll och jag ville helst kväva mig med kudden istället för att genomlida dagen..
Så, dagen har spenderats halvdöd på soffan med ett huvud som känns lika tung som en 20 kilos vattenmelon...

Men nu är det dags att bädda rent i sängen och somna skönt för att vakna upp till en förhoppningsvis solig morgondag!

Jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu

Jag skulle ge dej
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag säga så

/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback