Heartace and poor seas

Torsdag och mitt huvud är översvämmat!

Igår var det religionsresa ned till Uppsala och Sthlm, alla hjärtans dag och allt.. Så jag tyckte det passade bra så jag kunde få ge han åtminstonde en liten puss :)
Men min överraskning blev rätt misslyckad, skulle dyka upp på jobbet och bara säga hej utan att han visste, men dörren var låst in till resturangen så, ja så kul blev det, haha!

Klev upp vid 05.10 och sen kom vi hem vid 01.00, så var man hyffsat trött och sliten.
Så Jens kom och hämtade mig för han ville åka och äta, och sen hem till min älskade säng där jag vaknade, fortfarande rätt trött, 9 imorse.

Nu står vattnet och kokar på spisen, mitt huvud värker och jag har en miljon saker att tänka på.
Först mat, sen träning, gosa med Maja och Sandra på waynes, plugga natur i massor, naturprov imrogn, hämta tågbiljettern, middag med sfgf, packa ihop allt för en vecka, TVÄTTA, och i det hinna sätta mig ned och pusta ut. Sen tänkte jag inte göra så mycket mer än det i en vecka, jobba halva dagarna, pussas med baby, ha kul med ida, busa med min ängel melika och bara njuta av tillvaron!

I`v left a million stars
/Tove Sand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback