Somebody

Nu bär det av! Mamma står i köket och lagat mat, jag packar det sista och broder är på ingång..
Jag har alldeles för mycket packning, det är två stora väskor + en megasize handväska.. haha, jag har aldrig varit bra på att packa smart!

Igår var det middag med tjejligan, trevligt! Jens tatuerade sig och var sådär lagom mör, men snyggt blev det, så snart är det min tur!!
Jag var svimfärdig ett antal ggr igår mitt upp i allt stressande till höger och vänster, gårdagen höll bokstavligen på att ta livet av mig!
Morgonen började ju med ett ljuvligt (?) naturprov.. Och följdes av en hel del måsten..

Efter middagen med tjejerna var det hem och jag donade med en del av det sista.. Sov fram till halv 10, ut på en långpromis, frukost och slalom med broder, stan nyss och nu som sagt, det allra sista sen så ska jag äntligen få sätta mig på tåget och pusta ut och se en vecka med vila från allt som har med prov och stress att göra!!!

Oh I wanna dance with somebody,
wanna feel the heat with somebody,
with somebody who loves me
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback