Spöken

Oh, I've found, that I'm bound
To wander down that one way road.
And I realise all about your lies
But I'm no wiser than the fool I was before.



Inatt hade jag en dröm, en dröm som handlar om nått gamalt, en dröm som binder mig till nått jag trodde jag för längesen släppt och gått vidare ifrån..
En läskig känsla att vakna och vara helt förvirrad av situationen, vad hände egentligen? Vad betyder det där? Är det nu jag ska ignorera det och glömma drömmen? För drömmar är väl inte sanna och verklighetsbaserade, eller är de?

Tänk att det gick så fel...Du&Jag..

Paolo Nutini - Min nya skatt

-----------------------

Jag inser mer och mer att den här staden är inte längre något för mig, alls.
Den har ingen eller inget kvar att ge mig, utan rättare sagt så tar det bara saker ifrån mig..
Och jag har inte ens nått val, jag måste vara kvar. Det känns som att sitta i fängelse, att vara fast nånstans..
Det finns liksom inget för mig kvar att göra här, hela min kropp längtar bort och det känns som om jag snart blir galen och känslokall. Och dit vill jag inte komma, jag vill behålla känslan tills studenten och flytten kommer.. Och varför det? Jo, för att jag vill kunna vara med dig då!

/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback