Sthlm

Då var man hemma igen ... Inte direkt efterlängtat att sätta sig på bussen och komma tillbaka till lilla hålan..
Känner mig till och med dålig, måste vara nått sundsvalls syndrom som bara drabbar mig! haha..

Det har iaf varit kanon, eller till och från om man säger så, men det är ju aldrig nått som inte ordnar sig..:)
Förra helgen anlände jag runt 20 tiden och begav mig hem till morbror Jörgen där även Meilka och mormor var, tog det bara lungt med dem på kvällen och på söndagen innan Ida kom med bussen. Vi gick och käkade och begav oss ut till Enskede och hem till Ninja..
Måndagen åkte vi båda in till butiken och blev insallerade och sedan fick vi ledigt för dagen :)
Under veckan så jobbade vi på och tog det mestadels väldigt lungt hemma i soffan. Fick vara med på en del inköp på olika agenturer så nu har man lärt sig en massa nytt och jag tror jag funnit mitt drömyrke, inköpare! Aaaa, snacka om att frossa i kläder,skor ja ALLT!!

Veckan har helt enkelt varit kanon bra, och jag har haft jätte mycket tid med Melika och en himla massa vilotid och självklart en massa tid med Ida... Och med min baby med såklart ;)

När fredagen kom var det dagt att jobba sista dagen, Kate kom ned och Ida for hem..
Ninja och barnen åkte upp till Åre så hela huset var tomt, mycket skönt att ha det för sig själv!
Vi gick och käkade med Ida och lämnade sedan henne vid bussen, begav oss hem och donade tills Ali kom sedan kollade vi film och däckade uttröttade i sängen :)

Igår så vaknade vi lite lungt tills det blev väldigt bråttom, Ahmed och Raymond skulle komma och hälsa på Ali över helgen så vi fick skynda oss att göra oss i ordning för att vi skulle in och möta dem. Sena blev vi, men fint folk kommer alltid försent, haha!
Jag och Kate sprang runt på stan och lämnade in arbetsansökningar åt mig för i sommar och höst och ja vem vet hur länge jag stannar?! Jag har fått ett extra jobb iaf, hos Ninja, ska ned och jobba första gångerna själv i butiken på påsklovet :) Sedan hoppas jag på att jag får några svar på mina ansökningar så jag kan dra in pengar...
På kvällen igår iaf blev det fest, och precis när jag och Kate var påväg in till city så ringde baby och de var påväg ut, så vi fick åka åt andra hållet och hem till Tallis för att möta upp 3 rätt kraftigt berusade, haha!

Kvällen igår var kanon kul, och bra på många sätt och vis! Så imorse var det lite jobbigt att vakna upp, men han var ju där bredvid, och det underlättar ju saker och ting :)

Nu är jag trött som ett .... och har så mycket som pågår i mitt huvud så jag tror jag stänger av för dagen, bäddar rent i sängen och godnatt!

Du&Jag
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback