Tisdag

Honestly, I will run myself in cirkels here without you

Tisdag idag, har en dag i skolan framför mig, men börjar inte förrän halv 1 för jag tog mig en välbehövlig sovmorgon! Slutar ca 16 och då blir det hem och plugga svenska och skriva engelska tal. Ska även hinna träffa Maja eftersom hon drar iväg imorogn och så ska jag hänga lite med min käre vän Tore..

Usch vad trött jag är..

Grattis till Ida som igår blev hela 19 år och,
Grattis till Emma som imorgon blir hela 20 jordsnurr och får lov att gå på systemet, haha!

_______________________________

Aaaaaah, klockan står nu på 01.00 och jag har precis skrivit klart mitt engelska tal som jag ska hålla imrogn bitti.. TRÖTT nu!
Ska bli skönt att få sova, åtminstonde i 6 ½ timma.. Dvs jag kommer att vara halvt levande och halvt död imorgon, looking forward to it..

Som jag önskade att du var här nu och kröp ned bredvid mig...
Sleep tight

/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback