Torsdag

I like my money right where I can se it: hanging in my closet!
Det är någon min mamma aldrig kommer förstå...Särskilt inte när man kommer hem med en ny påse ungefär varannan dag!

Torsdag idag, veckorna går fort nu och det är ju bra! För var vecka som gå desto närmare friheten kommer man!!!
Nu ska jag göra mig i ordning och gå iväg till skolan för att ha 2 lektioner, käka lite lunch och sedan hem,skriva uppsats, plugga ekonomi,träna och käka middag hos papi! Mycket idag, mycket att hinna med..

Imorgon ska jag iaf med Sandra för hon ska tatuera sig, sen ska jag klippa och färga håret och mysa med Kate!:)

Nä, nu kallar duschen och skolan!

Nu förstår jag inte, you'll have to fill me in
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback