What goes around comes around

Dagen börjades med att jag nästan höll på att ha sönder min mobil, var alldeles för trött när väckrklockan ringde på den och det var dags att gå upp.. För självklart gick jag inte och la mig efter jag skrivit klart talet utan stannade uppe och donade med en hel del saker innan jag kom på att det fanns en morgondag.. PUCKO!

Sedan var det iaf engelska tal som gällde för mig.. Inkasserade ett MVG rätt lätt sådär ;) Och sedan har jag haft religion och internationell ekonomi, oerhört intressant må jag säga (?)

Sprang ned på stan på lunchen med för att byta ett par skor jag köpte igår till ett par andra, det blev svarta ist för vita eftersom det känns lite mer aktuellt för årstiden! Vart lunch på coffee med, mumma med sallad!
Och vad gör jag nudå? Jo jag sitter i datasalen på skolan och väntar på att min sista lektion ska börja, Körsången, men det är inte förrän 15.30..

Ikväll blir det träning, svenska skrivande om nått personligt varumärke eller liknande, och en hel del tv tittande eftersom både O.C, Top Model och Lustgården står i tv tablån! Och så blir det nog basket match med, Dragons p88 eller vad det är mot utvecklingslaget, spännade.. haha!

Var upp till pappa igår, tjatade lite om sportlovet så det blev Åre tisdag-lördag! Underbart!!
Sen kommer min baby hem så då blir det mys ...
-
Det blev mycket bloggande idag ser jag, mycket skrivet..
Kvällen har bestått av träning, mycket skönt efter en veckas uppehåll och en himla massa TV tittande!
Jag är helt slut i huvet och svenska uppgiften fick jag inte gjord, det får bli imrogn då alltså.. Men det är imorgon det, en helt annan dag.. Just nu är det fortfarande 28 feb och jag tänkte hoppa i säng och sova skönt i 10 härligt långa timmar för att sedan bege mig ut på "powerwalk" imorgon bitti och riktigt vakna till innan skolan, för nu gott folk, nu snart börjar det nya livet så det är lika bra att förbereda sig i tid!
Och sen gör det ju inget om man är lite extra snygg i figuren på studenten, haha...

Has someone taken your faith? It's real
The pain you feel? Your trust?
You must confess...

Has someone taken your faith? Its real.
The pain you feel?
The life? The love you died to hear?
The hope that stops the broken hearts?
Your trust? You must confess

I've got another confession my friend, I'm no fool
I'm getting tired of starting again, somewhere new
Were you born to resist, or be abused?
I swear I'll never give in, I'll refuse


/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback