Don't let

Every man that you meet on the streets,
You lookin at him like hes an enemy, Just give us one more chance?
Girl I know that you cant hurt nomore, You've been damaged, cant trust nobody!
And I know that you can just move on, if you let your past, go with the wind, and smile more often
You will find that guy that you always wanted,  from friend to husband
So girl don't let

Don't let it get to you babe! Girl I know youre fed up ..
But things gon get a lot better, alot better
Don't let it get to you babe! Don't wanna see you give up
Whatever you do don't let up, don't let up baby...

Jag trodde jag skulle slippa fundera och vara misstänksam längre, men det sitter i och jag kan inte få bort det... Jag vill, men tyvärr, det vill inte..

Då var skolan över för dagen då, 3dje dagen i rad som jag bara har 1 ynka lektion!
Men ändå så lyckades jag somna på min enda lektion idag, religionen.. Men jag måste med det erkänna, att jag är väl inte sådär jätte intresserad av det, men det kanske var ganska upperbart ;)

Ska lägga mig och kolla OC och sova nu ett tag.. Sen blir det upp på Norra och hänga med kandisarna och föreningen, få lite fika av våra små gullegrisar och kasta snöboll? haha!
Resten av kvällen består av att åka och hjälpa mamma och handla inför ehnnes födelsedag som är på fredag, plugga, sova och självklaty!! OC börjar ju idag igen, Säsong 4!

Nä, sängen kanske? Ja tack !

Love
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback