Ett steg närmare

Ledsen att jag tjatar, men jag kan inte, jag vill bara härifrååån! Ett av världens mest tråkigaste ställen, iaf just nu..
För var dag ser jag det lite närmare, för varje avklarad sak blir framtiden lite ljusare, allt tar mig ännu en bit på vägen..

Idag är jag trött, och känner mig stressad över de veckor som kommer nu.. En del att avklara i skolan, Hanna fyller år imrogn så middag där :), på söndag är det intrdoduktion för våra kandisar, måndag börjar intagningen, fredag innebär alla förberedelser och mammas födelsedag, lördagen är en enda stor fest och sen dagen därpå kommer vila krävas! Sedan helgen efter det ska jag och Kate till sthlm och njuta, sen kommer 1000 andra saker!!

Men för nu, så ska jag stänga av allt och bara lägga mitt arma huvud på kudden och drömma om sommaren!:)

Love
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback