Morning glory

Varför i hela friden ställer jag klockan på 9 om jag börjar halv 1?
Den frågan kan jag tyvärr inte svara på, måste ju ha fått kortslutning i skallen igår kväll, haha!
Fast det kanske är bra att jag vänjer mig vid att gå upp lite tidigare nu eftersom det är 4 månader kvar i skolan, kan inte börja slappna av riktigt ännu..

Vårterminens första dag igår då, usch, har en del att göra nu, ca 4 restprov från hösten och ett projektarbete som ska vara klart i april.. Och det innebär en hel del förarbete, sedan praktik och efter det skriva en rapport på ca 15 sidor! Man kunde ju ha roligare saker för sig?
Men vadå, 4 månader är ju inte mycket egentlgen, bara det att det känns segt och studenten känns långt bort, men ändå nära på något sätt.

Innan allt är klappat och klart och jag står på trappan med mitt största leende någonsin så har jag jobbat arslet av mig för fina betyg och avslutat varenda kurs, varit på 2 baler, härjat runt på alla studentfester, varit en hel del i åre, förhoppningsvis jobbat en del, tränat ca 170 ggr, suttit i en park i sthlm med Kate flera varma vårkvällar, och bara njutit av de sista månaderna med min underbara klass, Spei3a!
Ah, inte förrän nu inser jag att tiden är knapp och att nu finns det mycket att ta reda på...

Men först ska jag sätta mig i köket, äta en underbart lugn frukost, en lång!

Love
/Tove Sand

Kommentarer
Postat av: sandra

Sötdum...:)

2007-01-09 @ 11:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback