OC

Vilken helg det varit!
Fredagen så var det tårtkalas hos Pumpkin, sen hängde jag en snabbis med Sandra, Maja och Sofie innan jag drog hem för att lägga mig och kolla OC, var tvungen att få en del sömn innan lördagen med..

Vaknade 9 i lördags, käkade och for sedan bort på Ego för Bodybalance och sedan var det bubbling på laserhallen med tjejern, intagningens sista dag!
Sedan bar det av ned på donken, subway och alla dessa ställen för det började kurra i allas magar!
Efter det var det sista intagningstimmarna i HBs gympahall..
När allt väl var klart så hade jag en väldig huvudvärk och kännde mig febrig, men hängde kvar och drack på som alla andra! Kul var det, men när vi drog oss ned mot svenssons strax före tolv så mådde jag bara sämre och sämre och jag kände att det var dags att åka hem!
Så Martin kom till min räddning och körde mig hem där jag möttes upp av mammas födelsedags middag, där gästerna var fnittriga och ville kramas med mig lite väl mycket, haha!
Jag damp ned i säng och där har jag legat sen dess, hela natten och hela dagen.. OC är min räddare i nöden när jag är sjuk, har väl sett halva säsong 2 snart idag och ska snart fortsätta!:)

Imorgon blir det ingen skola, utan bara kurera och hänga med Sandy!
Veckan som kommer tror jag är ganska lugn, mest träning och lite små uppgifter att göra, ska även tillbaka till min naprapat som förra veckan konstaterade att jag har krokig ryggrad och snett bäckenben, sicken missär!
Och på fredag så åker jag och Kejtan ned till sthlm och min baby!:)

/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback